![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() סקר בנושא טייק אווי (2000) סקר אומניבוס בנושא take away - מרץ 2000 הסקר הטלפוני בנושא אכילה במסעדות וטייק אווי נערך על מדגם ארצי ומייצג שכלל 570 גברים ונשים בגילאי 18 ומעלה. המדגם מייצג את האוכלוסיה היהודית הבוגרת בישראל. הדגימה אקראית ופרופורציונלית לפי שכבות גיל, מין ואזורי חיוג. המחקר נערך במחצית השניה של חודש אוגוסט 1999 ממרכז התקשורת הממוחשב של מכון ברנדמן בת"א.
42% מזמינים take away לבית בתדירות של 1.7של פעמים בחודש הזמנת טייק אווי (לבית או לעבודה)
פרופיל דמוגרפי של מי שמזמינים טייק אווי: שיעורים גבוהים מן הממוצע נמצאו בקרב גילאי 18-34, לא נשואים, סטודנטים וחיילים ממשפחות בעלות הכנסה מעל לממוצע, ילידי ישראל, המנהלים אורח חיים חילוני. ההוצאה הכספית בטייק אווי עומדת על ממוצע של 60 ש"ח עבור 3 אנשים. במקרה זה, גברים וגילאי 35 ומעלה מוציאים סכומים גדולים יותר. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|