![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() סקר בנושא קניית פיצוחים - פרסום (2005) סקר מכון ברנדמן למחקר ויעוץ בשיווק לקראת ט"ו בשבט:
עוד עולה מנתוני סקר מכון ברנדמן כי 47% קונים פיצוחים אחת לשבוע, 19% - פעם בשבועיים, 15% - פעם בחודש, 10% - פעם בחודשיים-שלושה, 9% בתדירות נמוכה יותר. 44% קונים את פיצוחיהם בפיצוציות, 20% - במכולת או במינימרקט, 10% בשוק, 5% בחנויות תבלינים, 18% - ברשת שיווק כלשהי. 3% - לא ציינו. גובה קניית פיצוחים ממוצעת מגיע ל41- שקל ולפי נתון זה נערך במכון ברנדמן חישוב לפיו מגלגל שוק הפיצוחים כ1.25- מיליארד שקל בשנה. "מפילוח דמוגרפי של קוני הפיצוחים עולה", אומרת רות ברנדמן, מנכ"ל מכון ברנדמן ליעוץ בשיווק, "כי יש מיתאם בין רמת ההשכלה של קוני הפיצוחים לגובה הקניה: יותר השכלה – פחות פיצוחים. מצאנו כי 87% מבעלי ההשכלה התיכונית קונים פיצוחים בעוד ששיעור האקדמאים המפצח פיצוחים מגיע ל72%-". עוד אומרת מנכ"ל מכון ברנדמן כי ממצאי הסקר מלמדים ש89%- מן המגדירים עצמם דתיים או מסורתיים קונים פיצוחים לעומת 74% מן המגדירים עצמם חילוניים. סקר מכון ברנדמן התעניין לדת באילו נסיבות מפצחים פיצוחים ומצא כי 30% מפצחים מול הטלוויזיה, 28% באירוח, 19% בשבת בצהריים, 18% - בסופי שבוע, 11% - כצופים במגרשי הספורט. "הסקר מצא כי דתיים וחרדים מפצחים פיצוחים בעיקר בשבת בצהריים או בכלל בסופי-שבוע", אומרת מנכ"ל מכון ברנדמן. לבעלי הפיצוציות, המרכולים ובעלי הדוכנים בשוק מודיע מכון ברנדמן כי 81% מכלל הציבור יקנו פיצוחים ופירות יבשים לקראת ט"ו בשבט: 76% יקנו פירות יבשים ו56%- יקנו פיצוחים. סקר מכון ברנדגמן למחקר ויעוץ בשיווק נערך בטלפון ממרכז התקשורת של מכון ברנדמן בתל-אביב בקרב מדגם ארצי אקראי ומייצג של האוכלוסיה הבוגרת דוברת העברית, שכלל 500 גברים ונשים. |
||||||
![]() ![]() |
|||||||
|