|
|

מודל שביעות רצון מודל שביעות רצון - מבוסס על TA
מודל ייחודי שפותח במכון ברנדמן בהשראת המודל הפסיכולוגי TA.
עוצמת האהדה - מתארת את היחס האמוציונלי למותג (ולא רק שביעות רצון). האהדה מושפעת מיכולת המותג לענות על הציפיות בשלושה רבדים שמגדיר המודל (להלן). ככל שהאהדה חזקה יותר, הנאמנות למותג גוברת. 1. יחסי תועלת - ממד רציונלי המתייחס ליחסים תועלתיים המצופים מהמותג. לדוגמא: מחירים סבירים, קליטה בכל מקום בארץ, מכשירים משוכללים וכו'. אלו הפרמטרים הזוכים לתשומת לב של מחקרי שביעות רצון קלסיים, אך בפועל מהווים רק פן אחד של היחסים. 2. יחסים אנרגטיים - ממד ילדותי לכאורה הכולל פרמטרים המתייחסים ליחסי משחק, קפריזות וחלומות. לדוגמא: מתנות שעושות הרגשה טובה, פרסום משעשע, משחקים, חדשנות מפתיעה וכו'. 3. יחסי סמכות - ממד אמוציונלי ובו פרמטרים המתייחסים לאופן שבו המותג משתמש בכוחו לפי הלקוח. לדוגמא: באיזו מידה המותג נתפש כגמיש ללקוחותיו, האם נתפש כהוגן, עומד בהבטחותיו, מעורר כבוד והערכה.
>> המודל בוחן את שביעות הרצון של הצרכנים באופן מקיף ושיטתי >> המודל מאבחן את נקודות העוצמה והתורפה המשפיעות על שביעות הרצון >> המודל מאפשר מעקב לאורך זמן על התפתחות שביעות הרצון של הצרכן
|
|
הדפס מאמר
חזרה לקטגוריה קודמת |
|