אודות המכון
מחקר איכותי
מחקר כמותי
אפקטיביות פרסום AIM
מחקרים באינטרנט
גלריה
לקוחות
סקרים שהתפרסמו
ארכיון פרסומי Visibility Index


    סקר בנושא טייק אווי (2000)

    סקר אומניבוס בנושא take away - מרץ 2000

    הסקר הטלפוני בנושא אכילה במסעדות וטייק אווי נערך על מדגם ארצי ומייצג שכלל 570 גברים ונשים בגילאי 18 ומעלה. המדגם מייצג את האוכלוסיה היהודית הבוגרת בישראל.  הדגימה אקראית ופרופורציונלית לפי שכבות גיל, מין ואזורי חיוג.

    המחקר נערך במחצית השניה של חודש אוגוסט 1999 ממרכז התקשורת הממוחשב של מכון ברנדמן בת"א.


    להלן עיקר הממצאים:

    42% מזמינים take away  לבית בתדירות של  1.7של  פעמים בחודש
    9% מזמינים take away  למשרד בתדירות של 5.3 פעמים בחודש.

    הזמנת טייק אווי (לבית או לעבודה)

    סוג מסעדה

    שיעור המזמינים  בשנה האחרונה מכלל המדגם

    מספר המזמינים בשנה
    (
    N

    כמה הוציא במסעדה הזאת בפעם האחרונה בש"ח 

    סה"כ הוציאו הישראלים בטייק אווי 

    פיצריות איטלקיות

    26

    647,056

    55.5

    35 מיליון ש"ח

    מסעדות בורגרים

    6

    149,314

    61.7

    9 מיליון ש"ח

    סיניות ותאלנדיות

    5

    124,428

    77.8

    10 מיליון ש"ח

    אוכל מזרחי

    2

    49,771

    94.8

    4 מיליון ש"ח

    אוכל אחר

    3

    74,657

    40.8

    3 מיליון ש"ח

    סה"כ

     

     

    60 ש"ח בממוצע

    60 מיליון ש"ח


    סה"כ הוציאו על טייק אווי בשנה – 60 מיליון ש"ח.

    פרופיל דמוגרפי של מי שמזמינים טייק אווי: שיעורים גבוהים מן הממוצע נמצאו בקרב גילאי 18-34, לא נשואים, סטודנטים וחיילים ממשפחות בעלות הכנסה מעל לממוצע, ילידי ישראל, המנהלים אורח חיים חילוני.

    ההוצאה הכספית בטייק אווי עומדת על ממוצע של 60 ש"ח עבור 3 אנשים. במקרה זה, גברים וגילאי 35 ומעלה מוציאים סכומים גדולים יותר.