אודות המכון
מחקר איכותי
מחקר כמותי
אפקטיביות פרסום AIM
מחקרים באינטרנט
גלריה
לקוחות
סקרים שהתפרסמו
ארכיון פרסומי Visibility Index


    סקר בנושא עמדות לערוץ 2 - פרסום (2004)

    מכון ברנדמן למחקר ויעוץ בשיווק: 61% מן הציבור
    אינם מודעים כלל לקיומו של מכרז זכיינים לערוץ 2

    * סקר מכון ברנדמן בנושא "המירוץ אל הערוץ" מעלה כי 94% מן הציבור אדישים לחלוטין לתוצאותיו העתידיות *

       "חרף כל ההמולה התקשורתית, המיזוגים המתוקשרים שבין המתחרים, גיוס טלנטים, אנשי יחסי-ציבור וידוענים אחרים לשורותיהם לא הצליחו המתמודדים על זכיונות ערוץ 2 לעורר את מודעות הציבור הרחב לקיומו של המכרז", אומרת רות ברנדמן, מנכ"ל מכון ברנדמן למחקר ויעוץ בשיווק, בעקבות תוצאות סקר דעת קהל בנושא "המירוץ אל הערוץ" שערך המכון בקרב הציבור הרחב. ממצאי הסקר מעלים כי 61% מן הציבור אינם יודעים כלל על קיום מכרז לערוץ 2.

       עוד עולה מן הסקר כי 89% מן הציבור אדישים לזהויות הזכיינים הנוכחיים ואינם מייחסים כל משמעות לזהותם בשיקולי העדפות הצפיה שלהם. 7% בלבד מן הציבור דיווחו כי זהות הזכיין מהווה שיקול לצפיה.

       רק 6% מן הציבור השיבו כי הם גם מודעים למכרז וגם יש להם העדפת זכיה. 94% אדישים לחלוטין לזוכים.

       סקר מכון ברנדמן למחקר ויועץ בשיווק נערך בטלפון ממרכז התקשורת של המכון בקרב מדגם ארצי ומייצג של האוכלוסיה היהודית הבוגרת. גודל המדגם – 500 גברים ונשים.