אודות המכון
מחקר איכותי
מחקר כמותי
אפקטיביות פרסום AIM
מחקרים באינטרנט
גלריה
לקוחות
שיטות מחקר איכותי
כלים במחקר איכותי


    מחקרים אנתרופולוגיים

    התרומה של המחקר האנתרופולוגי

    מכון ברנדמן מוביל את ההחדרה של מחקרים אנתרופולוגיים לשוק הישראלי במטרה להעניק ללקוח גישה קרובה ועמוקה יותר לצרכן.
     

    האותנטיות של המחקר האנתרופולוגי הופכת אותו לכלי מרכזי בכל תהליך של חשיבה שיווקית יצירתית.

    מאז 1999, הצלחנו להתאים מודלים אנתרופולוגיים לתנאי השוק ולחברה בישראל, באופן שהפך אותם לכלי מעשי ונגשי במגוון רחב של ענפים מסוגים שונים כמו מזון, בנקאות, תקשורת וקמעונאות.

     

    קבוצות אנתרופולוגיות
    נגישות מקסימלית למצב הנפשי בעת הצריכה

    קבוצות מבוססות על עדויות מהשטח: צילומים, הקלטות, איסוף כלי ואביזרים. החומרים משמשים כגירוי לניהול הקבוצות.

    יתרונות:
    >> מעמדו של המוצר על רקע חיי הצרכן (במקום פוקוס מלאכותי)
    >> שבירת מעגל המילים הממוחזרות של משתתפים בקבוצות  
          תובנות חדשות
    >> נגישות טובה יותר לצרכים חבויים ולמצבו הנפשי של הצרכן בעת צריכת המוצר
    >> מניעת בריחה ל"רצייה חברתית"  
          לגיטימציה לתיאור מצבים לא נעימים לצרכן
    >> מניעת התחפרות בסוגיות "מוגדרות מראש"  
          פתיחות להקשיב למסרים חדשים

     

    ראיון עומק מתלווה לקונה
    מיפוי תנועת הקונה בחנות וראיון מלווה

    יתרונות:
    >> מודל מכוון לניתוח מבנה החנות: מיקום המדף בהשוואה למדפים אחרים בחנות נועד לשפר את יכולת הניצול של מרחב החנות
    >> תקפות גבוהה בשל ההישענות על כלי מדידה התנהגותיים
    >> אפיון של יתרונות וחסרונות לעומת קטגוריות אחרות
    >> הזדמנות לחשוף מיקומים מועדפים למוצר בתוך קטגוריות אחרות